Blogger Backgrounds

Tuesday, 14 June 2011

Miss Her ♥


FATIN IZZATI BINTI MOHD. ZAKI  ♥

Fatin , kau nak tahu tak ?
aku rindu gile babengg kat kau .
aku slalu terbayang kau .
kau kat sana , sihat tak ?
kau ingat aku lagi tak ?
kita kan bff mase darjah 6 dulu .
kan kite slalu bertiga dulu .
dengan Maleena .
ingat lagi mase hari perpisahan .
kau pernah cakap dekat aku .
yang kau suke *pffttt .
kan , firstime kau bgtahu aku yg kau suke dak tu .
mse tu gak , airmate kite keluar .
takut kite dah tak jumpe lagi .
hurmm .

bile erk dapat jumpe kau lagi .
da 2 tahun da tak jumpe kau .
bile kau free , kite hang same-2 ea .
kau amacam dekad sane ,
mesty ramai peminat kan ?
hee , famous lah katakan .
hihik :)

okay lah Fatin ,
ak kene out dulu .
 bile aku free aku sambung balek .
kau kene ingat .
aku sayang kan kau :)
kite still bff walaupun kau jauh dgn kiteorg .